488 GTB’nin yerini almaya hazırlanan F8 Tributo’da yer alan 2016, 2017
ve 2018 yıllarında üst üste 3 kez “Engine of the Year” ödülü ve “Son 20
Yılın En İyi Motoru” ödülüne layık görülen 3902 cc hacmindeki turbo
beslemeli motor, 720 HP güç üretiyor.
Ferrari F8 Tributo, yerini aldığı modele göre yüzde 10 iyileştirilmiş aerodinamik özellikler, 50 HP daha güçlü olan motoru ve 40 kg daha hafif karoseriyle farkını ortaya koyuyor.
Bu çalışmalar kapsamında otomobilin direksiyon simidinin çapı küçültülürken, FDE+ ve güncellenmiş elektronik yardımcılar sayesinde F8 Tributo konfor ve güvenlik seviyesi artırılmış bir süper otomobil olarak da öne çıkıyor.
1980’li yılların ikonu F40’a atıfta bulunan panjurlu motor kaputu ile V8’in tüm ihtişamını sunan otomobilde, fren diskleri büyütülürken yeni fren soğutma Sunmus
F8 Tributo’nun tasarım detaylarında dikkati çeken dairesel stop grubu ise 1975 yılında ilk kez 308 GTB’deki tasarımdan ilham alıyor.
Ferrari F8 Tributo, yerini aldığı modele göre yüzde 10 iyileştirilmiş aerodinamik özellikler, 50 HP daha güçlü olan motoru ve 40 kg daha hafif karoseriyle farkını ortaya koyuyor.
Bu çalışmalar kapsamında otomobilin direksiyon simidinin çapı küçültülürken, FDE+ ve güncellenmiş elektronik yardımcılar sayesinde F8 Tributo konfor ve güvenlik seviyesi artırılmış bir süper otomobil olarak da öne çıkıyor.
Ferrari’nin karakteristik özelliklerinden taviz vermeden tasarlanan
yüzü, “S Duct” ismi verilen hava kanalı sayesinde, 488 GTB’ye göre
bastırma kuvvetinin yüzde 15 artırılması gibi özellikleriyle de ön plana
çıkıyor
1980’li yılların ikonu F40’a atıfta bulunan panjurlu motor kaputu ile V8’in tüm ihtişamını sunan otomobilde, fren diskleri büyütülürken yeni fren soğutma Sunmus
F8 Tributo’nun tasarım detaylarında dikkati çeken dairesel stop grubu ise 1975 yılında ilk kez 308 GTB’deki tasarımdan ilham alıyor.
Yorumlar
Yorum Gönder
Yorumlarızı Bu Bölüme yazabilirsiniz